Speak now or forever hold your peace in pieces!

Haha bara för att jag har fått Anna att gilla Fall Out Boy. det bästa med musik är när man spelar det om och om igen tills personen bara MÅSTE medge att det faktiskt är bra! den du!

Beach 2007 säger ni. ja, känns så avlägset men endå här snart. haha, hört det uttrycket från många på senare tid... ;). folk jobbar på!

annars har det vart en riktigt bra dag. började med en 45 minuters lektion, sen blev det lunch på george med anna, mickis sara och emelie! efter det var det hem och ut i solen och plugga. fick riktigt mycket gjort och är SÅ stolt över mig själv :). efter det var det dags för att köra en tur ut till stallarholmen och lämna ett trumset.
får man aldrig lära sig spela (!!!) får man väl nöja sig med att köra:).

måste till etuna nån dag (igen!) och köpa skor, och ta våran fika kanske? hur som helst måste jag ha skor. 

och hursomhelst så tycker folk att jag alltid har med min kamera. det är också ett uttryck jag hört från många på senare tid=).

we kissed on a corner and danced through the night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback