Sunshine!

Nu är lovet slut... känns segt, hade som vanligt kunnat haft minst en vecka till! fast jag går bara två timmar imorgon så jag ska inte klaga=).

Det här lovet har verkligen varit fullspäckat. film at tyke's, fest hos sara, repa, film hos sara, film + spel hos andra sara, fotboll hos dannes kompis, etuna o klädshopping, grillning hos sebbe, utgång i etuna, johanna som fyllde 19 med tårtkalas, barndomsminnen i Länna och äntligen en lugn hemmakväll typ! :).
äh, man lever bara en gång som sagt!

Emil fyller 21 idag också, så det är värt ett grattis!

Vart ute vid graven också, lika fint som vanligt..

nu ska jag lära mig lite mer naturkunskap till provet imorgon och skriva ut Feeling This texten till Malin. So Long!

dagens låt. silverchair- without you.
Old incisions refusing to stay
Like the sun through the trees on a cloudy day
You brighten my life like a polystyrene hat
But it melts in the sun like a life without love
And I've waited for you so I'll keep holding on
Without you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback