The only thing I haven't done yet is die!

Jag menar, nu har jag till och med sökt högskola/universitet. LÄSKIGT! och jag vill inte ens plugga vidare direkt. jag ska jobba. eller jag vill jobba. men tänkte söka om jag inte får jobb/ångrar mig:). ja ja, får väl se vad som händer. det är ju faktiskt bara påsklov 2007 än så länge!

ett fullt-upp sånt. loven är dom där dagarna när man måste hinna med allt man inte hinner med annars. inatt var bara andra natten jag sov hemma, bara det liksom. sjukt vad man kan gilla en säng. plugga bordes det, naturprov på måndag men jag ORKAR inte.

mycket spontanitet och spontanitet snack är det bland oss, och allas bloggar kom jag på när jag kikade runt. det är bra- det gillar jag! :). 

annars då.. barnvakt idag, var in hos herr Hellström (tyvärr inte den "riktiga") och prata om en boll. haha låter sjukt. men jag ville vara vänlig. han var lika trevlig som "riktiga" hellström är i alla fall. i alla fall det jag pratat med honom:). 

och så var det e-tuna med cicci. åt vitlökssås med pasta och tonfisk i princip. jag som inte ens tycker om vitlök.

och utöver det så har AIK spelat sin match mot kalmar. som kanske inte var riktigt som man önskade. aj aj..

Jag har verkligen inget mer vettigt att säga så nu ska jag prata med johanna istället och planera vart vi ska åka och jobba utomlands. drömma får man ju!
dagens låt är hursomhelst Story of a Lonely Guy med Blink. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback