You ought to think twice, do it once

TRÖTT TRÖTT TRÖTT på att bara sitta hemma på kvällarna. plugga, ja men hur kul är det? jag har pluggat klart. punkt. dags att styra upp lite spontanitet snart! okej, då blir det ju inte så spontant, men vi behöver ju inte bestämma vad vi gör, bara så ni vet att jag vill ha lite mer spontanitet. tack! :).

vad som dock är himla bra just nu är Shame med Hardcore Superstar. spelas så vackert i mina högtalare! en annan fin är Summer Season's gone, som dock inte passar så bra då sommarn just e på g, men som jag just kommit på vad den heter;). jag har precis kommit in i en hardcore superstar period, då jag kommit underfund med att jag inte får tjata ut fall out boy:).

sen så sitter jag här i min mycket snygga Promise Divine tshirt som jag fick i lördags då bla dom spelade på tullen. vad jag inte visste var att han som evve fått den av hade snott den. fast det visste inte hon heller. så vi glömmer det;). den är lite för stor dock. sådär 42-44 ;). men mycket snygg.

påminde om att jag måste ringa Ida snart! yeah.

"Och JAG är inget pucko!"  :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback