But it's the wrongs that make the words come to life

lämnade av mickis hemma hos henne, för sista gången? antagligen sista gången i den här stan i alla fall. känns sjukt.. vemodigt? vi käkade lunch på aroom, tog ett varv runt klädaffärerna och hamnade sen på george för en fika. och nu flyttar hon alltså imorgon. shit. kommer sakna bus så mycket!

vet än själv inte hur jag ska göra med högskola, resa, jobb, flytta, allt, mitt liv! alla säger olika, men det är ju tyvärr jag som ska bestämma själv till slut. jobba och resa kan man ju göra om några år. men samtidigt står ju högskolan kvar om ett år? och om det här bara känns som en kul grej kanske man inte ska hoppa på det, och få studieskulder och slösa bort terminer som man kanske sen inte får mer studiemedel för? suck. just nu vill jag bara vara liten igen och slippa såna här bekymmer:).

men samtidigt, orka vara kvar här, typ alla försvinner (har försvunnit från stan) vi blir inte många kvar. efter en sånhär supersommar, fylld av allt en sommar ska vara fylld av (dock lite lite resor) så vill man inte bli kvar ensam. ensam är man i o för sig kanske inte eftersom några andra är kvar på hemmaplan. men jag vet endå inte... åh.

nu ska jag ringa carlings, tack och hej!

Like summer endless love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du Hanna, nu tar mickis sitt pick och pack lämnar er alla. Overkligt men sant!
Kommer sakna alla här, alla fester, bus, roliga och jobbiga tider vi haft tillsammans. Iofs försvinner varken ni eller jag förevigt, jag bara bosätter mig några kvarter längre ner i landet.
Ni får hälsa på när ni vill, så roadtrip är ett MÅSTE för eran del. Skulle då kunna göra desamma men som alla vet är de ädla studentlivet inte alltid så pengarikt. Men nån gång kommer jag hem till "storstaden" igen.
Många Pussar - Er blivande fattiga student Mickis :D
Älskar er - We will still be friends forever :D

2007-08-17 @ 16:19:58
Postat av: Hanna

mickis, fan får tårar i ögonen när jag läser vad du skrivit till mig.. vill int ebehöva bara ha den här tiden som ett minne, vill sätta allt på repeat om och om igen! till svi alla bara råkar få insikt om att vi vill plugga samma sak i samma stad... men det är väl det här som kallas växa upp och att börja leva sitt liv? men jag vill inte det just nu, vill uppleva alla roliga minnen igen! kommer sakna dig sjukt mycket även om du bara är "några kvarter längre ner" som du säger det... blogg blir ett måste för din del. men nu måste jag kila till mitt otroligt nervkittlande jobb, eller, well det återstår att se.. love mickis, vi hörs snart. friends forever som sagt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback