Glitter

en helg till är slut.  fast det gör inte så mycket, inte så länge man är arbetslös. fast jag ser det inte som arbetslös, med tanke på att jag inte vart ledig alls i sommar utom några dar + att jag bara vart utan jobb i en vecka (vilket jag valt själv för jag har inte sagt på jobbet att jag vill jobba just nu). så nog finns det nog lite jobb allt. ska ta tag i det där snart igen. snart. måste vara lite ledig bara.

är så mycket jag inte hunnit i sommar som skulle bli av, grönan, (kanske på g), festival, bulgarien (som blev inställt en vecka innan vi åkte, dvs vi skulle åkt imorgon), göteborg (vilket måste ordnas på nåt vis) och bara allmänt chill, lite längre bort från stan än västerås tack!

ska provjobba en dag till på adria, mest för att skjuta på att jag måste bestämma mig? vet inte om det är där jag vill jobba. eller om jag kankse lyckas få nåt av de andra jag sökt. well well, det visar sig nog.

nu ska jag prata mer med amanda, vi har haft en mycket intressant disskussion om arlas yoghurt och märkt att dom har sjukt mycket smaker,mer än jag visste:)

Motley Crue biografin, The Dirt rekommenderas väldigt! läs den! :) tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback