I found the photo of the friend that I was looking for

miss you love.
-att man inte kan få leva ett liv utan att ångra saker man aldrig gjorde.


varför är vissa människor så hånfulla, elaka och överlägsna?
det var inte det som det här riktigt handlade om, men det dök upp i huvudet när jag undrade varför svartsjuka kan förstöra så mycket? påminde mig också om att jag måste leta upp "kärlek klockan elva" novellen.

jag har haft en vecka med sjukt bra åsikter och beslutstaganden. ett beslut svek dock idag, jag kunde inte ro för det. det betyder för mycket för mig. antar att det är meningen att det ska vara som det är, för ibland är det ju det bästa jag har:).

fixat massa bra ny musik idag, vilket är ett av dagens stora plus, efter en arbetsintroduktion, hjälpa till med matte c, god lunch med trevligt sällskap och en träningsrunda.

men jag vill fortfarande se AIK- Hammarby.
-tack så jävla mycket!



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har den novellen och kan skicka den till dig om du vill. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback