In your honor

Idag är allt bättre. Mycket bättre.

fast jag undrar över en sak, som jag troligen får svar på snart. eller sen. du är ju knäpp.. :)

ska snart iväg och fira Em och andreas ska jag väl säga grattis till också. 19 år..

Nu har jag jobbat klart för den här veckan, jobbat 15 av 17 dar i rad nu! elakt ju. så jag är väldigt värd min ledighet från 11 idag till 4 på mån! om jag får säga det själv.

ja, den här bloggen går ner sig alltså, men jag försöker. samma med bilddagboken. facebook tar nu över våra liv verkar det som. vad kommer sen? :)

nu måste jag måla mina naglar, för mitt jobb har typ förstört dom! so long!

"det är nog inte värt att prata om den där pete över huvud taget"


Kommentarer
Postat av: nennee

Va fan är facebook?!

Postat av: Nenne

Hehe, nej inte jag. Jag orkar inte registrera mig, vad gör man där?=)

2007-08-17 @ 01:03:23
URL: http://nusses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback