who does he think he is?

Disturbia igår. riktigt bra!
Faktiskt bästa filmen jag sett på väldigt länge. så den rekommenderas starkt! nu är det bara die hard 4 kvar o se då:).

snart ska jag in på arbetsintervju och sen provjobb igen, usch. rekommenderas inte. om man får säga så. dålig lön, skum chef och så vidare. så jag ska bara in för o få min dricks ikväll och troligen säga att jag inte vil ha det. vi får se:).

imorgon blir det gröna lund med anna. det är väl grejen som gör att jag tar mig igenom den här dagen;). ser verkligen fram emot det, har ju inte blivit nåt grönan sen förra sommaren. well well, byta om nu, sen jobb. so long!



jobbat klart för idag. måste höra hur malin gör med jobbet... vill du ha ett jobb där du jobbar dygnet runt, inte får nämna ordet pengar eller lön och ska lära dig allt på två sekunder och le 24/7? jag har ett.
synd att alla jobb ska ha två sidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback