Fairytale of New York

Julafton imorgon. Oj säger jag bara. ungefär lika mycket julkänslor som i juli. men jag ska inte tagga ner dom ännu mer, utan peppa med fairytale of new york och tretton, julmusiken 2005:)

"endast ost och ketchup betyder väl för i helvete endast ost och ketchup", vissa gäster har inte julvänligheten på topp. bara för vi, som vi måste, hade kryddat hennes kött. suck. folk borde lära sig hur det SKA vara innan dom börjar bitcha sig.... men vi fick oss ett gott skratt, tack för den!

Bästa personalfesten ialla fall, blir väl bästa jobbminnet, om jag nu måste byta skift. fattar inte varför dom lägger om dom? :(

Nu ska jag till Cicci och äta julmat, typ. och ge julklappar.

Hoppas Willis ringer sen. saknar honom... :)

Andreas grav imorgon också.... där är någon jag verkligen saknar.... älskar dig.

God Jul på er allihop. nu hörs vi väl inte på ett tag igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback