Hey there....

hmm. länge sen sist. kanske är det så att man skriver mer när saker är mindre bra? jo så är det. så har det alltid varit.
har ingen anledning att skriva nu heller egentligen. allt är jättebra. det enda som gnager (där hade calle pikat nåt om gnagare) är julklappar. usch. vad köper man..?
fast när jag väl kommer igång blir det nog prima av allt:).

"det går bra att köra fram till andra luckan på en gång" haha kaos på jobbet när driven inte funkade som den skulle. eller "hej och välkommen till strängnäs" eller "motion, ja det behövs" internskämt som är svåra att förstå om man inte vart med:) men jag ler vid tanken på dem.

andersen avenue.. haha. gick där idag. det var tider det, kom jag och tänka på nu när jag lyssnar på håkans låt evert taube. jag var lycklig, fast på ett helt annat sätt än nu.
jag vill åka tillbaka till när jag inte hade nånting..

nu ska jag kila, efter ett helt onödigt inlägg:) so long!

This one´s for you.. min sötis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback