Cartel...

riktigt bra band, som jag lyckats undgå hela mitt liv. skumt...

idag kom syster hem med ett linne och en skiva till mig i present. bättre sent än aldrig lixom:). så fick jag min dator oxå, nu borde den funka reko ett tag. tycker jag i alla fall. men det är det väl ingen som bryr sig om^^

jag har även kommit på att skolan faktiskt är riktigt bra. jobbat hela veckan nu, och visst ungarna e jätte goa, men skolan ÄR mer varierande. + att man ju har sina kompisar där.
haha som emil sa "det är bäst man vänjer sig" jorå, man ska väl ha egna barn nån dag, men jag tror det räcker med ett först iaf, inte 18:). (om det var barnen, eller jobbet han menade? ja ja fritt för egna tolkningar helt enkelt!)
det var nåt mer smart han sa... som vanligt. men som vanligt minns jag inte vad det var..

på tal om han, så ska jag och madde till lotus på lördag. och på tal om lotus och han, så sa han att han inte ska dja mer där som planerat iaf, för dom ska göra om det dansgolvet till schlager golv. ursäkta!!??
ja, alla nyheter är ju inte bra nyheter. men som cicci alltid säger. gilla läget! puss o hej säg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback