Fall Out Boy!

tycker alla är väldigt tråkiga med att uppdatera sina bloggar. aldrig nån som gör det känns det som!

men i alla fall. min helg. jag har vart hemma och i stälje mest. hämtade hem brorsan i fredags. men sen åkte både han o ja till stälje igen i lördags så vi hann knappt prata. ja ja, var med madde iaf, såg på melodifestivalen:O fast bara dom sista 10 minuterna, som tur var:). sen såg vi Xmen. det var  endå bättre än schlagern;). nej okej, SÅ illa är det inte med schlager, bara man slipper se på det varje helg.

imorse skulle jag hem, och halkade. sträckte benet så nu gör det sjukt ont och det var lite svårt o repa men det fixade sig=). och dagens låt måste ju bara vara move along. eller victoria's secret.
svårt att avgöra vilken jag blev gladast av på bussen till syd idag.

igår var min mamma lite söt. jag var ute o körde o hade inte mobilen med. så ringde emil mig, men min mamma tänkte att hon kan ju svara. så hon sa "hannas telefon det e mamma". tyckte jag var lite sött i alla fall:). och emil ska på fall out boy som jag!? man kan ju hoppas att han kirrar biljetten:).

nu ska jag äta godis o resten av veckan är det fullt upp av fika, bowling, träffa vänner man aldrig ser, jobba och hemligheter! / Hannisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback