I want you to be for real again!

Var på MDH idag. måste säga att jag blev mer off för att plugga vidare. inget illa med skolan o så, men allt snack om tentor, uppsatser och studieteknik... man blir ju avskräckt av mindre. nej det får nog vänta ett år..?

Nej, för jag vill ut och resa. typ i asien. och usa. känns som om alla är i thailand just nu. eller ska, som emelie på lördag. den här veckan är en längta-bort-härifrån-vecka. vet inte varför, bara är så. även om jag är glad mestadels men endå känns det så.

ser på msn att det är 61 skoldagar kvar till studenten. är inte det lite sjukt? efter 12 år, och så är det snart slut... och slutet brukar ju, som jag skrev häromdan bli bäst.. :). och i detta fall början på nåt bra?!

ser även att departed är ett hett filmtips. ska man kanske kolla upp vad det är. men nu ska jag ägna hela mitt hjärta till naturkunskapen och den alldeles för intressanta evolutionen!

/ Hanna (kanske lite ironi i rösten?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback