körkortet kom idag:)

nu blir det till att skriva snabbt för bloggsidan har knasat i tio minuter typ och prison break börjar om en kvart och mycket ska göras innan dess!

tänkte på en grej, jag har inte fått min smarthet efter min mamma iaf. eller snarare, hon har den men inte jag. vi gjorde nån sånhär IQ test grej med nån cirkel med pusselbitar som skulle byggas ihop. mig tog det över 20 minuter. hon gjorde det på 2... illa:) inte ens sebbe tyckte jag var smart! han försökte hjälpa mig genom att säga att en cirkel är rund:)

sen tittade jag på en massa bilder, bla från april förra året. April är min favoritmånad. tror jag. bara för att livet är så himla bra då!

dagens låt: varför är du så tyst (Thåström). många minnen med den. last summer!


sen tycker jag om såna där samtal, fast nästa gång vill jag svara oxå:). och sen så tackar jag för idag! tack!

Kommentarer
Postat av: Saraaaaa

Hanna, du är USEL på att uppdatera. ÄNDRING KVINNA!! :P

2007-03-06 @ 17:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback