lovet slut...

fast jag måste säga att det har varit ett riktigt bra lov! jag har visserligen jobbat mestadels. men vaddå, att läsa dinosaurieböcker tills man kan dom utantill e ju inte så farligt:). jag kan allt om dinosaurier vid det här laget;). och så har jag ju fått ihop en hel del pengar! :).

körkortet togs i onsdags och det händer ju inte varje dag.. och på kvällen var det film med Ida och Sara vilket aldrig är fel!

Fall Out Boy biljetterna bokades, och det är ännu mindre fel ju! ska bli sjukt kul. fast lite måste fixas innan des.. tralala^^

jag fick tillbaka min dator oxå, så nu har jag massa bra musik igen, vilket även innefattar fall outs nyaste album som jag inte kunnat få tag på innan:).

i fredags var det film med johanna, också riktigt uppskattat. fler såna tillfällen skulle sitta fint!

tillsist var det ju Lotus igår kväll.. med madde, och det var himla kul. länge sen jag skrattade så mycket som innan och påvägen dit alltså:). fast efter snart elva år så känner man ju varandra riktigt bra! sen så ringde du oxå, och det enda dåliga med att vara ute är ju att man inte hör nåt i telefonen..! och självklart att det brukar bli så dyrt.. :). men det fixar sig, lön + studiebidrag och sen hör jag av mig senare idag när jag faktiskt kan höra nåt. så är allt fixat ju! sen kan man börja skolan med ro, när man vet att man haft en sjukt skön vecka utan typ det minsta plugg!  (även om man borde men det är en annan story!) puss o hej säg!

Allén är inte så dålig endå när du går brevid!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Var en riktigt rolig kväll det där:) vi äger alltid dansgolvet;)

2007-02-26 @ 19:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback