party:)

igår vare nadja-firande på schemat:). middag först sen utgång. lite fok ute, fast jag hade kul endå! gick tillomed plus den kvällen.. jag vann på black jack på nån annans pengar som lämnade mig med sina pengar för han inte ville spela mer, blir det bättre? ;).
ida var ganska rolig, som vanligt... ;).

dagen idag har bestått av sova, sen känner jag mig alltid så duktig på nåt sätt dagen efter festande, så jag diskade och hängde ut täcket o allt på vädring mest för att det var så äckligt varmt i mitt rum. fast det slutade inge bra, för ena kudden trilla ner i snön o va dyngsur när jag skulle plocka in allt. men vafan, jag ska ju inte sova än:). sen blev det film, the italian job, och shit vad tycker om den. kan se den om och om igen i princip:D.

ikväll är det sara-firande på schemat. börjar med middag hos henne sen utgång i eskilstuna. det tror jag blir riktigt skoj! snart ska jag kila iväg och hjälpa emelie o välja klänning.. puss o hej säg^^

Kommentarer
Postat av: Hanna Sallmen

Hej Hanna! Fin blogg! /Hanna sallmen

2007-02-03 @ 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback