Så säg som det är!

It ends Tonight.. det var gårdagens känsla. ja!
idag skulle rubriken bättre passa som 1, 618.
och texten här som samma sak typ, alltid så nära att lyckas.
precis som dagens rubrik egentligen skulle va. eller låtnamnet. 1,618.. sjukt fin.

ja, det gick ju åt helvete. eller nej, det var det det inte gjorde och därför är jag lite nere just nu.
hade det gått åt helvete hade jag ju vetat varför, men nu var det en så dum sak som gjorde att jag inte lyckades. och okej, jag har ju inte förlorat nåt, så mig rör det inte på det sättet. men just tanken på att behöva vänta, minst 2 veckor till... minst. det får vi väl se på fredag.

med min förmåga för 1,618 (vet fortfarande inte varför den heter så, bara att det betyder ungefär som jag sa) kommer det säkert dröja mer än två veckor. och jag orkar inte vänta.... =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback