Söndag

Vissa dagar känns bara tråkiga. Söndagar är ett exempel.. man är trött efter helgen och känner att man borde plugga och så är det skola imorgon igen. bara jobbigt, eller hur? därför har jag bestämt att det ska bli ändring på det nu! man måste börja ha roligt på söndagar oxå. det är ju lixom slutet på nåt och slutet brukar alltid bli bäst=).

helgen har varit rolig iaf. fredags var det rockfest på tullen. bra musik trevligt folk och bara allmänt kul, bättre blir det inte! "är du bedrövad?" var kvällens roliga mening, som så här i efterhand inte alls är lika skojig! :).
igår var det sthlm med emelie och johanna. dagen blev ju inte som tänkt men trevlig endå! när jag tänker tillbaka på igår, så tänker jag bara mat! :). först satt vi och åt mat i 2½  (Konstant käkande lixom) timme på ett asiatiskt place, sen var vi iväg på konsergrejen vi skulle på. sen hamnade vi på mc donalds... :).

jag har funderat på en sak oxå. ett eko, då blir det ju lixom samma ord en gång till. men sen blir det eko igen. blir det då eko från det första ordet  lixom, eller blir det eko på ekot? :) tåls att fundera på...

sen vore det trevligt om du ville visa att du bryr dig. 




try to tell the difference between shooting stars and satellites
from the passenger seat as you are driving me home.

"do they collide?"
i ask and you smile.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback