Back to the start

Skön låt med razorlight. yes.

vart en riktigt bra helg. först fredan med folk i hamnen och hos erik. sen cyklade jag visserligen hem vilket var mindre nice.

igår var det studentbjudning hos kristoffer. sen utgång på bk. också riktigt kul! sköna människor bra stämning och god öl. haha ja ja, sen tog det dock hundra år att komma tillbaka till kaltea för det var omvägar, matdags, kundvagnsrace och båtlossningar. väl hemma där så åkte vi ut med deras motorbåt och en såndär gummiring efter. så att oskar (hette han va?) fick bli lite blöt. dum men rolig idé halv fem på morgonen. i soluppgången faktiskt.

sen sov jag väldigt gott till  tolv innan det var dags att gå in till stan och åka hem. mötte btw langen också, och tycker att taueringen är minst lika snygg som på bild. för den som ville veta.
nu är jag sjukt trött men får inte sova för jag ska upp halv sex imorgon o jobba o måste va trött ikväll med;). so long!

men det är ju massa kolsyra! (kristoffer om när dom köper en 2 liters cola till han på grillen som han ska svepa)

"jag har bara druckit två vin glas." (johanna, och sen nån fortsättning om att "glas inte är blåsta eller jo det är dom visst det")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback