Happy endings

haha, tänkte tillbaka på helgen på jobbet idag. rätt sjuk.

båtturen i soluppgången var ju soft, men kanske lite farlig. haha frans tyckte det när vi sa det nästa morgon iaf, och man insåg det kanske själv också. ja ja, vi överlevde ju allihop=).

hela hemgången från bk var också ganska sjuk, hände en hel del. och ofta grabben suttit inne för mord? men endå läskigt när krillan skulle kaxa med han.

massa västeråsare och en som sov jävligt gott, vakna inte ens när vi stog o gunga på bilen i fem minuter:). på tal om att sova gott så sov nog inte frans heller så illa, telefonen på örat dessutom.

well, kul helg i alla fall och jag väntar på bilder från em o nåns facebook:).

jobbet har gått bra idag, var sjukt trött med tanke på att tiden jag steg upp i morse, hade jag inte ens gått o lagt mig igår. lite dygnsomställning! men mest chill med patrik o erik hela dan och lite misslyckad utpressning.

well well, dags o kila. so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback