I used to waste my time dreaming of being alive

Ja inte länge sen man bara drömde om o ta studenten. om att sluta skolan. om att plugga vidare, eller kanske börja jobba.

nu är det fan på riktigt. Måste ringa Mickis!!!! så fort jag kommer hem.
för jag har fått mitt antagningsbesked. jag kom in. första valet. Music and Event managment. i Hultsfred/kalmar.

what a fuck!?

tur man har 17 dar på sig att tänka. gosh för det behövs.
nu ska jag kila och kolla klart på black diamond eller vad den heter med ida o dom andra.

now i only waste it dreaming of you.

Kommentarer
Postat av: MICKLAN <3

Ska du flytta hjärtat? =/

Postat av: Sara

Weei, grattis :) Visste inte att du hade sökt det! Ska du tacka ja? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback