The midnight sky is another shade of blue...

Jaha, nytt jobb idag. dan flöt på, gick faktiskt riktigt snabbt. och jag har fått snyggaste arbetskläderna. fanns dock inte min storlek så jag skulle kunna få plats med en person till i dom, för att spara på resurserna menar jag.

massa folk man känner där oxå, (eller några iaf) en tant (kvinna?) från Länna som kom fram och presentera sig "hej, dig känner jag inte igen." "nej men dig känner jag igen" hade jag lust att säga, men nöjde mig med typ "okej jag heter hanna..." bla bla. Så jobbar tydligen en kille från brorsans parallellklass från högstadiet där. och sen patrik. tördahl alltså. well, lillkillen från sen vi var ett år som slängde min spade i brunnen. ni som känner mig väldigt bra och har gjort väldigt länge vet vad jag menar.. :).

kaffeoman kommer jag bli oxå. jag som inte ens dricker kaffe? men det bjuds ju hela tiden. ja ja nu ska jag ta en dusch o sen kanske det blir glass/chill/nåt i hamnen med the gang. so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback