this is the year, this is the year it all will happen!

It's finally here!

haft ett bra veckoslut som förhoppningsvis fortsätter så till veckan tar slut.

etuna med ida, galna tanter på HM, dolda kameran grejer på mc donalds, stressiga fikapauser osv. sjukt roligt. fortsatte även på torsdan (ledig!) då vi inte fick bort cykelstället från bilen och när jag väl fått loss det skulle jag visa hur jag gjorde.. vilket jag inte kom ihåg, så där satt det fast igen... ;).

galen ridtur med cicci på torsdag kväll. "det är ju rena vilda västern här" , ja jehovas tyckte vi störde deras camping (som förövrigt var mitt i skogen!)

jag kokade ägg första gången i mitt liv (helt själv, har väl vart med nån gång kanske;). "saltar man äggen?"

ja ja, nu ska jag klä på mig nåt annat än morgonrock och cykla till em. förförfest innan förfest (hos bertilsson eller nåt?). och sen ut. kanske kolla hur waldemars är? well, det visar sig!

"hej vad gör du?" (jag)
"jag sover" (anna)
"jaha jag med. jag ringer dig sen"  (jag)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

men roligt att du inte frågade om jag ville följa med ut..när jag verkligen försökt få träffa dig. lite trist men jaja:/ vi får väl ses någon annan dag

2007-07-29 @ 23:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback