You smile at me and you lead me to the dance floor

I can feel that something?s starting, starting soon
Been so tired, haven?t slept a night since 1994
Doesn?t matter now we?re on the move


Åh vad jag älskar att jobba. Jag menar det är jättetrevligt när dom ringer på morgonen och undrar om man kan börja ett istället för fyra. och när en stackare vill byta helg så man får jobba den här helgen också.
å andra sidan är jag ledig nästa helg då, strängnäskalaset och ska man endå till jobbet sju nån av helgerna kan man väl stanna tre timmar till när man väl tagit sig dit den här helgen och sen enbart få roa sig nästa?
mer pengar betyder det ju också så.

när jag nu jobbat klart den här perioden (nästa lediga dag är tors den andra augusti) så har jag jobbat 17 dagar i sträck, utom torsdagarna dessa veckor, dvs 15 dagar.. i rad typ. det är ganska ansträngande.

nu ska jag förbereda mig för jobbet, efter att ha ätit världens nyttigaste brunch, tacos och glass med hallon och blåbär;). haha, orka äta två gånger:).

so long!

vissa saker blev bättre än man trodde.


btw är jag trög. visste inte att jag kunde handla över mitt belopp på kortet. så nu har jag tankat så jag fått minus. great! ränta på gång. bra där! bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

samma sak meed kortet har hänt mig!! Fattar inte hur, någonstans har pengarna draits efteråt..

2007-07-26 @ 12:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback