i can't stop this feeling i've got

zakynthos here we cooome!

fått mail av johanna, och allt låter som det bara ska göra när man är utomlands. sol, varmt, härligt vatten, party och helt enkelt superkul! dom har hyrt minubuss så vi får sällskap på tis o ons när vi kommer ner:D:D bättre blir det inte!?

pratade med henne på msn nyss oxå, måste säga att man hinner säga mer än vad jag trodde på åtta minuter. den ni!
nu MÅSTE jag ta tag i packandet. allt ligger på golvet och jag kommer helt enkelt inte ut ur mitt rum innan jag fått ner det i väskorna! så, ja, hare bra o vi hörs imorrn säkert! pusshej
jobbjobbjobb imorgon. orkar inte! eller jo. för det är ganska kul. och man får ju pengar ffs!

vet ni varför fiskar inte är bra på tennis? dom vågar inte komma nära nätet. the wisdom of the day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback