Just what did you do, If you're a dream then come true

fick studiebidrag igår= tillskott i pengabingen. wei. det tog slut idag. mindre wei.
men jag är nöjd med inköpen jag gjort idag, trots att alla mina pengar i princip tog slut:).
en dvd till mitt rum nere, ett linne från H&M (mickis-stilen, alltså att inte prova först. men det passade utmärkt:) och sen en skjorta från carlings. kommit på att jag 8 gånger av 10 köper nåt där. det är inte ofta jag kommer ut tomhänt. inte i etuna i alla fall. beror nog mycket på att dom är så trevliga. och att dom har stans snyggaste kläder! något i den stilen. snart består väl 90% av garderoben av deras kläder. jag borde få jobb där, eller åtminstone bli VIP-kund.

sen kom jag hursomhelst hem och tog bilen in till stan och hyrde en film med Ida. skönt att få köra igen faktiskt, inte gjort det sen innan grekland nästan! sara kikade förbi och hon och jag tryckte i oss fem liter popcorn, (om man nu kan räkna så;) två påsar anyway.

och nu har jag hamnat här. kanske blir en spontan utgång snart om jag orkar om johanna o dom skulle ut. men jag tror inte det. ska nog gå och sova snart istället,  är sjukt trött!

Happy endings however. so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback