Live right now, yeah just be yourself!

Suttit och funderat lite. och vet ni vad jag kom fram till? Mitt liv kunde sett mycket annorlunda ut än vad det gör idag!

ettan- natur. blev kompis med dom jag blev. så långt skulle väl allt varit som det blev. men sen kunde jag ha fortsatt natur. och varit kompis med dom? eller hade det endå blivit som det blev idag, att dom blev skumma och jag inte orkade bry mig längre? för i såfall. vem hade jag tytt mig till?
eller också hade jag bytt till ekonomi, som jag faktiskt har. (eller hade eftersom det nu är slut med det) men jag hamnade ju faktiskt i en annan klass först! hur hade det blivit om jag gått kvar där? inte hade jag lärt känna dom jag har idag. inte heller hade min känslor vart som dom är idag (eller har vart).
tillslut så är ju mitt liv som det blev. det var nog meningen att bli såhär, eftersom det blev så. med dom jag känner idag, dom jag umgås med idag, dom jag inte umgås med idag och dom jag tycker om idag.

det är konstigt det där. men nu är jag här i alla fall. och jävligt nöjd med tillvaron! So Long!

åren på gymnasiet:




Är det du som är langaren idag?

Kommentarer
Postat av: sara

hanna, jag får panik. vi ska vara vuxna nu...

2007-06-03 @ 22:12:18
Postat av: Micklan*

Tjenare snygging, vad roligt att jag hittad dig här ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback