My friends they say I'm crazy, I'm just fine!

well well well.
bio igår med Mickis och Johanna. var riktigt trevligt, blev västerås faktiskt. lite kul bara när vi kom in (efter att gjort bort oss i TRE dörrar för vi inte fick upp dom!) och så var det 79 platser kvar, "bra" tänkte vi då e det lagom mycket folk. kommer in och sätter oss, och börjar kolla oss omkring. det visar sig att vi sitter på platserna 75-77. och det finns bara 79 platser.. det kom dock fyra pers till. (av dom 2 tjejer som skrek när de blev rädda o va läskigare än filmen.) Hostel 2 såg vi by the way.

Haft en soft dag på jobbet, mest glidit runt. (saknar däremot alla polarna som man gled runt med i skolan jämt... Jag säger bara det, skolan ÄR soft!) blev till o med utbjuden av Axel (2 år snart;) då han hade plockat blommor o kom fram till mig "nanna!" sötnöt.
däremot undrar jag hur ungarna pallar att typ slå ner varann hela tiden och bråka 24/7. det är som att ha massa småsyskon som konstant bråkar.. suck suck:). (take it with a smile, oh yes oh yes.)

undrar förresten att människorna i Bagdad aldrig tar slut? seriöst, hur många bombdåd kan orsakas innan alla tar slut?

nej dagens visdom då (made by johanna yesterday)
"Jag vet inte ens vilken väg vi åker om jag ska vara ärlig, jag följer bara asfalten"
låter lite som nalle puh och livet. och jag. thats it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback