My heart's like an open book, For the whole world to read

Motley Crue- Home Sweet Home
Motley Motley Motley imorgon i stockholm. så jäkla bra timat med greklandsresan. okej, jag klagar inte på grekland, men vafan, av 265 möjliga dagar på året. just imorgon!!!??? vill gå, men skickar emil istället. hoppas för hans skull att han tar kort eller filmar nåt! :)

Det är dock inte det värsta. Jag har precis lovat att jobba på Kristinagården i sommar. 4 veckor. och ska gå en introduktionskurs och allt är klart och fixat. då ringer mekonomen IDAG (fast jag fått brev av dom att jag inte får jobb) och frågar om jag vill ha ett jobb. just dom fyra veckorna som jag lovat bort!!!!! och vore det inte för att jag är som jag är så skulle jag försöka få meko istället. (försent nu) för det är sjukt med bra betalt. fast det beror dock på. hoppas jag får jobba mkt helg o kväll istället på K-gården. för då är det sjukt med bra betalt!

well well. pengar är väl inte allt, även om jag inte tackat nej till dom. men jag ska ju satsa på att bli rik i höst så.

hursomhelst är jag på sjukt dåligt humör, och kan inte ro för det. borde vara sjukt glad. åker ju om mindre än 9 timmar mot arlanda. men är man irriterad så är man. jobbat hela dan oxå. negativt är att ungarna slår ihjäl varandra minst 3 gånger om dan. helst fler. sen var jag och handlade. o i kassan stog en kassörska som såg riktigt trevlig ut men som var skitsur. jag var bara tvungen att låtsas vara JÄTTEglad. orka såna.
positivt är att man är superpopulär bland barnen, får vara ute hela dagarna och får betalt för det. samtidigt.

såg en minilangen igår. precis efter att vi pratat med den riktiga. han hade samma frisyr, likadan t-shirt o jeansshorts. tufft. käkade mjukglass gjorde han oxå.

nu ska jag gå o äta potatissallad och bli lite glad. för potatissallad är billigt.
men då tar jag oxå en sån...

Kommentarer
Postat av: Jag

ett år har 365 dagar, inte 265...

2007-06-04 @ 20:50:23
Postat av: hanna

haha nödvändig kommentar bara för jag skrivit fel vem du nu är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback