Someone, somewhere said some things that may have sparked some sympathy, but don't believe.

haha låttitlen passade utmärkt. ville ha ett citat ur en bra låt, öppnade min musik mapp och pekade på en låt med pilen. blev "skeptic and true belivers" . och vad kunde passat bättre?

Nu ska jag skriva ett gladare inlägg. JA!

Nu är 2 första veckorna slut på jobbet. vilket innebär jobb-byte. får se hur det blir.
idag var det i alla fall mycket soft, mest glida runt, (började 11 o slutade 3) + att jag fick tårta- 2 gånger! :).

fick studiebidrag också, fast det kanske inte märks (gick ju typ + - 0)  för den där jäkla bilen krävde 2000 till, senast igår. men för att va positiv som jag ju skulle vara, så skulle det vart ännu värre om jag inte fick studiebidrag för då skulle det ju inte heller jämna ut sig lite som det gör nu;).

Nu är jag jättebadsugen och vill åka ut där vid löts camping o bada (närmst) men ingen är på... kan bero på att ingen är hemma ikväll typ!

helgen kan nog bli bra oxå trots allt, och vissa börjar visa lite positiva sidor igen. tack! så jag slipper förstöra nånting.

well, kanske en intressantare update när jag gjort nåt kul igen. den här var bara för saras skull:). so long!

fast nu börjar det se tråkigare ut för imorgon igen. damn att vissa inte kan prioritera sånt som faktiskt kommer hålla hela livet bara man vill!  och nu ska jag sluta så detta faktiskt får bli ett glad-inlägg!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, bara för min skull ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback