we're only just as happy, as everyone else seems to think we are!

tyckte det var dags för lite blogg-update:). tycker dock inte att det hänt mycket sen senaste inlägget, har mest jobbat.

men en del ljuspunkter finns oxå;). i onsdags tror jag det var, träffades anna jag em mickis o johanna o tog några öl/cider/ you name it, på Riva. mycket trevligt!
sen var det midsommmarfest hos sebbe igår. inte heller helt fel måste jag säga! trevligt folk, bra musik, studsmatta och bra stämning helt enkelt. :).
annars har det väl vart rätt lugnt. fått bilder från fredags oxå., det dyker upp sen när jag får lite midsommar-pics också.
bara för min kamera har laggat och jag inte har råd att köpa nån ny!

sen funderade jag på en grej idag när jag cyklade hem (trots regnet så jag vet inte hur jag kom o tänka på det)... vilken färg har skuggor? den som har ett bra svar kan ju ge mig det. tacksam för det! ;).

sen till dagens visdom, som uppkom typ hos Langen i fredags eller på studenten i torsdags, minns inte vilket.
En kall öl är det bästa man kan dricka, om det inte är en äcklig öl! so long!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja visst var det trevligt i hamnen! Känns som om det kommer bli en del kvällar där i sommar...
Jag skulle säga att skuggor är grå.

2007-06-23 @ 17:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback