and i don't want to forget how your voice sounds.

Grym helg. först snakes on a plane filmkväll med sara.. lika roligt som jämt!

sen lördag och etuna sväng med mickis. lyckat lyckat! och sen tillbaka till etuna för krogrunda. blev o'learys, med fotboll. raw, med inga människor typ. (haha inte konstigt vakten klaga på att jag var lite liten, när åldersgränsen e 20 på lördagar! kom jag på sen!:)
och lotus med desto mer folk!

var riktigt kul och vi blev ett helt gäng till slut som drog ut!

dock ska jag lära mig komma ihåg människor för det blev riktigt pinsamt när fredde, som var med på fall out boy i tisdags ,kom fram o krama mig o fråga hur det var! och jag bara stirra på han o sa "hmm det e bra men vem är du?" :). som tur var så var han ganska full så han kanske inte minns det! ;).

skola imorgon. men jag hoppas att den dåliga nyheten (som jag egentligen visste om?), blir till en bra om det blir som jag vill.  eller inte just den. men den stora delen av den! för saker och ting blir faktiskt ibland sjukt mycket bättre än man väntat sig. (kom jag på när jag läste slutet av mitt inlägg, uf-mässan!)

en reunion med Blink står fortfarande högt upp på listan av vad jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback