Nu är det vår..?

För att jag (min pappa?) tvättade bilen eftert klockan fyra idag och solen sken! :).
mitt citronträd har fått stoora blad:D.
och det är snart ett år sen Berwaldhallen! :)

helgen var asbra. shoppade i fredags, hittade ett par skor o en skjorta o lite smycken iaf!
lördags var det blades på kungsberget som gällde, sen utgång på Lotus på kvällen!
Söndagen var det sjunga på morgonen så inte ens då fick man sova...
men en grymt lyckad helg! bästa på länge. lite citat måste uppdateras snart:).

(sen tyckte sara jag var usel på att uppdatera.. varsågod här är det. ;P)

och på tisdag är det fall out boy! :D. hoppas hoppas hoppas..... eller oxå slutar jag hoppas och fixar det för mig! nu är det prison break hursomhelst!

dagens låt: Nobody puts a baby in the corner - fall out.
I'll be your best kept secret and your biggest mistake. right?


Kommentarer
Postat av: Sara

Jääääääj, äntligen tar du tag i bloggandet Hanna :P

2007-03-12 @ 22:29:45
Postat av: hanna

ja, någon måste ju! ;).
vart har din blogg tagit vägen? :P....

2007-03-13 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback