Do it for me now.

The Best Way To Get Attention?

Några dar närmare studenten då. nedräkningen i full gång. fast läskigt är det oxå. 7 skoldagar kvar. gosh.

Dumma idéer föds med dumma människor. men Idén att gå ut och gå i två timmar, till elva på kvällen i regn, var en mycket briljant idé tyckte ida och jag:).
annat bra som hänt är att min telefon fungar (nästan) som den ska igen. så nu kan jag äntligen få lite sms av somliga. weii:)

va barnvakt igår. oc karin satt o prata om poolen. sen vart hon tyst o rörde om oboyen. sen sa hon plötsligt ""Det var liksom så" . ibland undrar man vad dom tänker på:).

Nere i hamnen idag: "Nästa lektion som är värd att gå på..." Well, studenttider, det märks!

Dom andra är på balen utom mickis jag o några. där skulle jag på sätt o vis vilja vara. men nu ropar Harder på mig. I gotta go!!

först en undring jag har bara. blandar folk först oboyen o sen värmer den om dom ska ha den varm, eller värmer dom mjölken o sen häller i oboyen? Så gör jag i alla fall.

So Long!



... Jaha, jag samlar på converse.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gör som du. Värmer först mjölken och blandar sedan i oboyen!!!

2007-05-24 @ 17:24:46
Postat av: hanna

äntligen, alla gör tvärtom känns det som:)

2007-05-24 @ 21:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback