Everything, everything will be just fine:)

Sitter med sara och gör nada. insåg just att jag bara har en sak att plugga på i helgen. EN sak! det är dessutom långhelg. schysst, hah? det är dessvärre en projektarbetsgrej i internationell ekoonomi vilket kanske inte e så skoj. men vad gör man;). och kanske dessutom göra klart min årsloggbok.. fast den är i oförsig inte så lätt o göra klar eftersom vi inte haft alla lektioner än. ja ja, ofta ni bryr er!
... Have a break, för nu byter jag sal...!!

back on track. ny sal, nya möjligheter. eller inte. fast det är bara 10 skoldagar kvar. lite väl läskigt kanske. satt och lyssna på några snuttisar nyss som antagligen inte kunde räkna matte. dom trodde att dom skulle tjäna över 200 000 på o va aupair. från början visste dom inte ens vad aupåair var.. hrm.

now i'd better go. lektion. UF. huuur kul som helst. not. tjao!




Back on track igen. kom förresten på en grej till till min att-göra-lista. läsa Annas marknadsplan o opponera mot den. typ?! JA JA, DET FIXAR SIG! oups caps.

skulle ta en power nap, men inte då! finns så mycket o göra så jag hinner helt enkelt inte. nu är det inte nån idé längre. ska åka och tanka (pling! vuxenpoäng) och sen plocka upp cissi, o sen drar vi till sthlm. studentskiva, maddes, men jag ska köra. mår inte bra, vilket kanske inte e nån bra kombination. men party/alkohol o vara sjuk är väl ännu sämre? så jag leker taxidriver ikväll! :)

läskigt däremot att köra i sthlm. vill inte;). fast det är väl en erfarenhet kan jag tänka mig. har alltid varit motståndare till det. men det ska la göras innan man dör också! sen kan jag skriva "the only thing I haven't done yet is die" som i ett tidigare inlägg:)!

nu ska jag fixa mig i ordning o kila vidare!

and you were right grabben! Man ska inte ha vita byxor! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback