I can't stop this feeling I've got.

Var med Johanna igårkväll, riktigt kul som vanligt! började med en massa skvaller och skitsnack och sen gick vi ut och gick. Ner mot hamnen först, för Em sa att det var rätt mycket folk ute. Dock var medelåldern runt 30, så vi satt där ett tag bara och fortsatte sen upp mot IP. Vi insåg att vi har en himla massa kul att göra i sommar. bilden nere är bara en försmak på allt! ;).

Kladdmussa, blev ett nytt ord under kvällen då johanna skulle förklara att det satt massa kludd/häftmassa på ett papper. ännu ett citat som är kul att minnas:). Vi kollade på Boondock Saints oxå, har väntat tillräckligt länge nu. dvdn hemma e sönder och jag har haft den sjukt länge utan att kunna se! Hett filmtips!

Framåt två kom jag på att det var dags att röra sig hemåt, för jag hade typ bäddat ner mig i johannas säng, och insåg att om jag inte åkte nu skulle jag aldrig orka köra hem!

Jag lovade i en kommentar till sara (dock i min blogg) att det här inlägget skulle bli roligare än det förra. jag vet inte om det blev så kul, men mindre deppigt i alla fall...

We are like Seven Eleven
Don't always have customers
But we are always open


nu ska jag ut i solen igen!


image2

Bara för att jag också vill gå på den officiella efterfesten med Motley Crue...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, fy vilken hemsk bild... Men tack för en trevlig kväll!

2007-05-27 @ 17:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback