Jimmy Eat World- The Middle!

Insåg imorse när jag klaga på alla andra att jag själv inte updatat min blogg på några dar heller, så kände att det var dags. sen sist har det varit mösspåtagning (kanske va sist?), studentskiva och Ciccihängdag:). riktigt trevlig helg!

msn nyheterna tycker att man ska skaffa sig en ny mjuk bästa kompis. dom är rätt söta.

och sen satt jag o fundera på vårt apotek idag. dom har en orm som "logga" fast dom heter kronan. varför? det här lovade dock (eller jag sa åt dom iaf) Sara och Em o lista ut åt mig:).

och nu är det skönaste låten för tillfället, america med razorlight! och ja jag vet, jag tjatar men den ÄR skönast!! :).

sen ska jag och nenne dra till Kina o käka Big Mac för dom är billigast där! hej så länge!

... även om jag inte hade ett dugg vettigt att säga

Kommentarer
Postat av: sara

haha, det blir en jävligt dyr bigmac om du ska åka ända till kina för den :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback