Say hello to good times!

Igår vare studentskiva i sthlm. jag körde som ju var planerat. och nu kan jag säga the only thing I haven't die yet is die (för er som undrar så e det ju fall out boy). indeed. det var läskigt. jag tror inte att det är det om man vet vart man ska och om man har nån brevid sig som e livrädd rent ut sagt! :).
för till en början gick det jättebra, utom att Eniros vägbeskrivningar är ruskigt konstiga. (kör tio meter- sväng sedan mot nybrokopplet. jaha, men om det inte gick o svänga efter 10 meter och om det inte stog vad som var nybrokopplet!?)
Lite bussfil blev det oxå, samma kvarter ett antal gånger också, men det är väl sånt som hör till. det har min pappa lärt mig när vi åkt i sthlm;).
fram kom vi, och deras tema var "kom som du inte är". ganska spännande:D. jag var dock sjuk och kände mig rätt tråkig. men lite dans och chill blev det, innan vi drog oss hemåt för o leta efter ett MCDonalds. svårt o hitta ett som e öppet dygnet runt! :). vi lyckades även med det, och tillslut kom jag hem och fick soooova i nio underbara timmar!

Nu ska jag göra nånting annat än sitta här, och jag är väldigt uttråkad. men det löser sig väl! Nu kom glassbilen t ex;) länge sen man hörde/såg den!!
o min stackars bror har brutit armen. Lumpen är farlig!!!

och som tidigare sagt. man ska inte ha vita byxor! undra om det bara är dom man/nån annan smutsar ner, eller om man alltid går runt i fläckiga kläder utan o se det;). tåls att fundera på! So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback