Take back everything you said, you never ment a word of it, you never did!

ehm, ja. ledigt idag vilket inte är helt fel. mösspåtagningsfest igår. hur lite folk som helst men jag hade rätt kul endå! nu är mössan på iaf, och bara 3 veckor kvar. E3A schalalalalala!

redde ut en del igår oxå. skönt:).
nu sitter jag och är jättetrött och vet inte vad jag ska göra. vart ute och sprungit imorse när jag kom hem + att jag gick 2 km från bussen:). motion idag eller vad. sen har langen i princip fått vara den som underhållt mig idag för vissa e i skolan o andra sover eller nåt! den här va lite kul iaf:

here today, there tomorrow säger (13:31):
såg bild på färgpaneln du körde i gbg på pendeln, den va fett najs

here today, there tomorrow säger (13:31):
snyggt som fan med grå skugga o rosa/röd fill

here today, there tomorrow säger (13:32):

vi får dra nåra panels i sommar igen de va längesen nu

Jag förstod i princip ingenting, men le fick jag iaf. fel det kan bli ibland! :P

nu ska jag gå på jakt efter nåt att äta. är sjukt godissugen!

"Köp ta bort annars går det inte bort" Tvättråd till mig igår av carro;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback