Why can't you see, that I'm so messed up I know that you got to believe somehow

Valborg hos Anna, med Massa grill, chill och party! :D sen utgång på tullen. 

valborgs skönaste kommentarer var lätt: "KOM HIT" (Anna som ringer från taxin, när dom glömt mig på tullen. men lägger på utan o komma ihåg att säga vart jag ska komma!)

Jag tjatar på att få sova hos somliga personer, (då jag av mina kära vänner just blivit glömd). nästa dag kommer olle fram, när vi sitter och fikar på aroom, o skrattar o säger "du det e helt lugnt!" innan jag ens hinner öppna munnen. kul att vara bortgjord.. :)

servitrisen på aroom som säger "visst passar det bra med fika såhär på första maj?" egentligen menar hon nog "fan va ni ser fördärvade ut"

efterfest till 7 iaf, med massa vin (äckligt!) och marschmallows i princip. och sen käk på cleopatra bara några timmar efter! sen fikan direkt på det såklart:D

nä, nu ska jag sluta svamla och göra nåt nyttigt istället. t ex prata student med madde. bye.



You killed all my feelings
I know that you wanted to do it right
I say goodbye and I wanna know why
You can't be all right without


skönaste låten America med Razorlight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback