You're chrashing, but you're no wave

AIK- Djurgården igår. gick kanske inte som önskat, hela första halvtimmen hade aik schysstaste övertaget, o dif syntes knappt till på plan. men det vände sen.. tyvärr. fast poängen i allsvenskan e så jämna nu endå så de e inget o oroa sig för:D

nu ska jag snart kila ut, Idas kära mor ska skjutsa mig till skolan. hehe, men jag passade på o skriva ett blogginlägg först. intressant såntdär, att man sätter sig o skriver när man inte har nåt bättre för sig!

har hunnit en hel del imorse, för planerna har ändrats sjuttielva gånger!

nu sitter jag o lyssnar på fall out boy, och funderar på att jag borde kila nu så jag hinner! don't let them wait for me!
TJAO!

de här e kanske fortfarande en dröm? 


Kommentarer
Postat av: Anna

Du, vet du??? Vi åker om 5 DAGAR!!!! Fatta Hanna=)

2007-05-31 @ 19:50:20
Postat av: Anna

Halåå uppdatering, Tack! (som du brukar säga:P)

2007-06-01 @ 21:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback