You're just like a dream...

varför ska unga människor behöva dö tidigt? livet kan vara så orättvist ibland. Jag kände honom inte sådär, men min min syster kommer inte bli glad över nyheterna. När man var liten kunde man dock vara kär i vemsomhelst, även om man inte kände dom personligen och så bra. men han var ju snäll! minns vad retad jag blev av syster och hennes kompis dock. och nu finns han inte mer..



Idag har inte vart min dag precis. i princip allt har gått åt skogen. jag har även lyckats kracha bilen lite grann. som om det inte räckte med bucklorna brorsan fått dit! äh, nej så farligt är det inte.

Sen har jag kommit på att jag inte berättar en del för någon just nu. det är ganska jobbigt. att bara berätta för sig själv. men det är inget allvarligt, så ni som läser behöver inte oroa er! jag ska bara se hur saker och ting blir sen blir allt lättare! fast jag vet nog resultatet redan.

något som inte passar i detta inlägg är emelies citat idag. Livet Leker blir ibland, Liket Lever. och detta är inte kul nån gång egentligen om man tänker på innebörden. men å andra sidan kan man ju inte tänka sorgset jämt heller. man kan sörja utan att vårda sitt språk hela tiden. äh, you get it! blev bara rörigt!

schyssta byxor, jag har bra smak! ;)

Kommentarer
Postat av: Saraaaa

shit vilket deppigt inlägg hannana..

2007-05-25 @ 15:51:21
Postat av: hanna

behövs såna inlägg ibland saraaaa! nu kommer ett lite gladare!

2007-05-26 @ 14:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback