Always All Ways

Shiit vilken kväll. började med att lägga mig o sova igår typ kl 19, för att sen stiga upp 21,30- tiden då jag oftast går och lägger mig när jag ska öppna dagen efter.
sen bar det av inåt stan med malin o våldgästa calles o willes lägenhet efter o plcokat upp linda (gammeltanten) o helena (fnittermajan), så småningom kom även dom andra som stängde. vi hade alltså äntligen vår afterwork:) (repris på lördag?!)
slutade med att jag inte sov alls (ingen annan gjorde ju;) utan kvart i fem skriker calle på mig att det är dags för jobbet, fastän jag börjar 6. för han ska ta emot varor. yey!
så övertid en timme på jobbet kl fem på morronen o sen en allmänt vimsig, men sjukt rolig dag på jobbet.
så jag hoppas som sagt på en repris, fast kanske då inte då när jag öppnar dagen efter. sömnbrist? nejdå;)

btw skulle min sötnöt fyllt 10 idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback