But don't pretend you ever forgot about me.

ett grattis till jenny som fyller 18 idag:)

seeg dag idag. upp halv fem o jobba, efter o sovit 4½ timme. men bion var bra igår. chuck&larry filmen. tack för det:).
slutade dock ett, skönt. och jag och sara sov på rasten, anna kommer in o skriker "en busslast kommer, ni måste komma in" jag o sara öppnar varsitt öga o bara stirrar på henne, innan jag säger "nej anna". sen sov vi vidare. sen rusar dock calle, skiftledaren in o skriker "4 minuter tills ni ska vara inne , skyndaskynda" o det var ju bara pallra sig upp.
kom förresten på vilket lustigt liv man lever när jag frågade sara på lunchrasten (klockan nio på morgonen) vad hon äter, o hon svarade "fläskfilé och potatis" jag menar, vid den tiden?

ledig imorgon iaf och då var det dags för bio igen, fast denna gång med anna o sofie, vad vi ska se minns jag inte, men det visar sig. har för mig det var nåt bra;)
löning på tors också, mycket efterlängtat!


calle: "akta dig för råttorna" ... "eller just det, du bryr dig väl inte, du är ju gnagare!"
haha mobbning o ett himla tjat om det imorse, inget man gjorde dög;)
...with smiles on our faces

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback