Looks that kill

Bästa dan på jobbet igår.
För det första bara kul, som vanligt. men sen stängning vilket innebar mer bus än vanligt.
vattenkrig blev det och jag måste säga att annan var blötast, och stackars calle kom imellan annas o mitt krig.
Anna gör nu i alla fall skäl för sitt namn fisken som hon fick häromdan när hon skurade golven. och jag får fortsätta med mitt, gnagaren. men det trivs jag ju med så;). ("akta dig för råttorna, eller just det du bryr dig väl inte. du är ju gnagare..)

sen har calle rätt, han drygar sig i headsetet (ni ser så coola ut när ni springer runt i era robotmikrofoner- by sara), men det slutar alltid med att anna och jag börjar dryga med varandra. hur detta kommer sig vet jag inte, men det ska jag lista ut.

nu ska jag til mitt sommarjobb och jobba, blir en lugn kväll med andra ord. tjao!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, robotmikrofonerna ja :P

2007-10-28 @ 18:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback