hollywood hills and suburban thrills

jaao, sen sist har det gått neråt kanske. eller uppåt, men det beror väl på.

AIK- Dif i måndags. 1-1, grymt skönt med kvittensen i andra halvlek.

idag öppnade mcdonalds i stränkan också, hade en riktigt trevlig kväll, faktiskt ett roligt jobb, vilket var mot alla mina principer att det kunde vara. dock jobbigt med 2 jobb (eller 4 beroende hur man ser på det)
= sjukt långa arbetsdagar. men men.

nu ska jag duscha o sen sova, jobb i minst 8 dagar till innan jag är ledig. minst!
blir ju typ minst 12 dagar i rad, om jag lyckas vara ledig nästa helg, vilket jag inte tror.


poängen med det här hade jag glömt, så det blev inget vettigt. men antagligen inte så många läsare heller eftersom bloggen börjat gå ner sig.

random play? snälla du=/ !

Kommentarer
Postat av: Amanda

Stackare Hanna :/ Jag lider med dig!

2007-09-26 @ 21:40:09
Postat av: Sebbe

Jobba jobba jobba ;)
Så när har du tid att gå ut och få din "Första Runda"?
Din upptagna lilla gnagare :P

2007-09-27 @ 18:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback