I tried to be chill, but you're so hot that I melted

gosh, fast i det där träsket igen då. den här gången kanske det blir bättre i alla fall! 3 dagar sen var ju iallfall inte helt fel. inte fel alls med andra ord! och det kanske inte är jag som förlorar det. även om jag antagligen inte kommer vinna heller. inte det jag vill i alla fall. men man får bara hoppas på det bästa. två gånger är mer än en gång!

"jo.. dagarna bara glider förbi in the name of meningslöshet!"
tack för det pep-talket wille! - bara för han lämnar stan för världen (transibiriska o asien runt) och alla andra blir kvar här. (i den meningen då jag och fem till typ innebär "alla")

sen får jag inte ens vara med på killarnas pokerkväll på lördag, (om jag inte serverar och lovar att inte vara lättklädd)
för jag är tjej, även efter den här utmärkelsen:
jag: "alltså jag tycker killkläder ofta är snyggare än tjejkläder!"
krillan: "jaa.. dom är det. fast det tycker ju inte tjejer"
Jag "ehm, tack, det var ju jag som sa det.."
Krillan "ja men det är du det"

Tack för den=)

Ja Ja, nu ska jag städa vidare och hoppas på en grej. en Bra grej! sen är det bio med cicci! so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback