It don't matter where it takes me..

Long as I can keep this feeling runnin' through, my soul

Ibland undrar man vad man tänker med, varför man gör som man gör och varför man inte är rädd för att det ska bli fel, innan det är försent.
Jag vet ju själv hur det gick förra gången och vad jag tänkte om det. varför inte tänka först, lite tidigare, den här gången! Vet förstås inte vad som händer än, men känner jag personen rätt så kommer det inte bli något bra resultat, vilket återstår att se. Om det mot förmodan skulle bli bra, så ångrar jag inte en sekund. eller ångrar? det gör jag inte i vilket fall!
fast egentligen vet jag, man ska inte tänka för mycket.

Sen sist har det varit Håkan, vilket var riktigt bra som vanligt.
Jobb Jobb Jobb hela veckan i enköping, stränkan och sthlm. man måste ju variera sig för att inte tröttna:)

Sen blev det helg, med planerad waldemars utgång, men den varade inte länge, var rätt dött ute. så jag fortsatte vidare hem till Krillan, för att fira Emil som fyllde år! :)

can somebody please belive me now?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback