Känn ingen sorg för mig göteborg!

fel låtval kanske, dagen till ära. för nu var det ju en derbymatch i sthlm vi pratade om.
AIK- Hammarby igår. YEY! säger jag bara. det var grymt, det var drag, det var vinst!
2-1 slutade det tillslut, argentina säger jag bara!
hjälpte inte med hammrbytåget, hammarbyramsorna och alla hammarbyare jag fick utstå med hela dagen, aik tog segern endå. där fick ni;)

nej, bättre nyheter kan det inte bli, även om jag är en aning oroad över 24e när det gäller mot djurgården, sista derbyt i år. puuh kan bli tufft. men

Queseresera vi håller på AIK
Queseresera vi håller på AIK
Queseresera!

ja ja, till min poäng, även om jag är jävligt pepp!


alltså det jag skulle komma till var jobb, har nån extra jobb så skänk mig, troligen klarar jag mig inte på det lilla jag fick. tack. tack! nu får jag alltså börja söka jobb- igen! fan

jag ska ta med mig johanna o skaffa jobb i norge eller nåt. orka sverige, det enda som håller måttet är aik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback